Повернення та обмін
Терміни повернення та обміну. Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення товарів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно із Законом «Про захист прав споживачів» У разі отримання належної якості Клієнт може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за контактним номером телефону і повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Зворотний товар має бути належної якості, а саме: відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо. збережена та не пошкоджена товарна упаковка, збережено всі ярлики та заводське маркування, збережені споживчі якості товару, повна комплектація, відсутні будь-які механічні пошкодження, відсутні сліди використання. Повернення здійснюється службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи: переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", готівкою в нашій торговій точці при поверненні та огляді повернутого товару. Умови повернення товарів неналежної якості. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером за контактним номером телефону та повідомити про бажання заміни або повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: при виявленні недоліків товару, Клієнт може запросити заміну товару чи повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням електронною поштою, вказаною на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp за номером телефону, вказаним на сайті. Повернення здійснюється службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи: переказ коштів на банківську картку після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару, повернення коштів через післяплату "Нова Пошта", готівкою в нашій торговій точці при поверненні та огляді повернутого товару. Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненого товару.